Malam semalam saya tidur agak lewat.

 

Sebenarnya tak ada la lewat sangat. Biasanya saya memang akan masuk tidur sekitar jam 2.00 pagi – 3.00 pagi.

 

Waktu malam macam tu, adalah waktu saya paling produktif. Saya rasa, saya lebih mudah untuk menulis pada waktu-waktu macam tu, kalau nak dibandingkan dengan waktu siang-siang hari.

 

Sebab tu, kalau saya nak tulis something yang agak serius, contohnya seperti nak tulis tentang Rose Face Serum Zeeta, saya akan mula menulis pada waktu macam tu.

 

Tetapi malam tadi, saya tidaklah menulis tentang Rose Face Serum ini, sebaliknya saya menulis tentang peluang menjana pendapatan menerusi program affiliate Involve Asia. Panjang juga artikel tu.

 

Kalau anda minat nak belajar dan baca sesuatu yang anda mungkin tak pernah tahu sebelum ni, baik anda baca.

Klik untuk baca: Rebut komisen lumayan dari Involve Asia walaupun tidak melakukan sebarang jualan

buat-duit-dengan-involve-asia

Satu perkara yang saya suka dengan program affiliate Involve Asia ni, ialah mereka ada juga tawarkan referral program.

 

Kalau kita refer orang lain untuk jadi affiliate di platform ini, kita juga akan dapat upah.

 

Berapa upahnya? RM5.00 untuk setiap orang yang kita bawa masuk ke program ini. For me, ianya boleh tahan tinggi juga, apabila mengambil kira faktor seperti nak buat kerja pemasaran bukannya susah sangat.

 

Lagipun, saya cuma menulis dalam blog sahaja. Cerita je la apa-apa yang patut pasal program ini, sama ada cerita pasal komisen yang diterima ke, cerita pasal produk yang boleh dipromosikan ke atau apa-apa sahaja.

 

Tahu-tahu bila semak akaun, ada komisen yang masuk pulak. Inilah buktinya.

buat-duit-menerusi-involve-asia

Tau-tau je ada komisen tengah status pending kat situ.

 

Ok la kan.

 

Kalau anda masih belum join sebagai affiliate Involve Asia, jomlah join sekarang. Klik sini untuk mendaftar.

 

Selepas anda dah daftar, buatlah kerja-kerja promosi dan saya doakan semoga anda juga akan berjaya dapat komisen.

 

In Shaa Allah.

 

 

 

 

 

 

 

